P@rtner.ERP - Integrált Vállalatirányítási Rendszer
Miért válassza a P@rtner.ERP Integrált vállalatirányítási rendszert?
Mert a P@rtner.ERP Integrált Vállalatirányítási Rendszer:
- Logikus felépítésű és egyszerűen használható.
- Minden kereskedelmi, szolgáltatási és termelési folyamatot képes lefedni: a cég egyedi ügyviteléhez alkalmazkodva gyorsítja és követhetővé teszi a napi ügymeneteket.
- Csak olyan modulokért és almodulokért kell fizetnie, amit használ: a többi az Ön számára láthatatlan, és anyagilag sem terheli, de igény szerint később bármely további funkció bekapcsolható használatban lévő rendszerénél.
- Gyártás megrendelésre, raktárra, egyedi kis- vagy nagysorozatú gyártás, egyedi gyártás és projekt alapú termelés támogatása, szinte egyedülálló gördülő kapacitástervezési lehetőséggel.
- Testreszabható: a nagy integrált rendszert jogosultsági modulkapcsolók segítségével lehet testre szabni. Mérnökeink az Ön cége munkafolyamatainak megfelelően bármilyen ügyvitelre paraméterezni tudják a szoftvert.
- Mérnökeink analizálják cége munkafolyamatait, így is elősegítve az optimalizált, hatékony és cégre szabott szoftver kialakítását.
- Hálózatban is használható, így az egyes munkafolyamatok megoszthatók, illetve ugyanazokhoz az adatokhoz egyszerre többen is hozzáférhetnek, akár másik telephelyről is.
- Több cég adatainak feldolgozására is alkalmas, melynek során a cégadatok egymástól elkülönülten kezelhetők. Ha több céggel rendelkezik, akkor is egy központi szoftverrel képes követni a cégenkénti folyamatokat, statisztikákat.
- A szoftver moduljai teljes mértékben integráltak, így Önnek egy adatot csak egyszer kell bevinni a rendszerbe. A rendszer moduljai egymástól függetlenül megvásárolhatók az egyedi igényeknek és szükségleteknek megfelelően.
- Bővíthető: a szoftver többszintű moduláris felépítéssel rendelkezik, ennek következtében a megvásárolt alapszoftvertől a vezetői információs rendszerig is el lehet jutni úgy, hogy ugyanazt a szoftvert használja, és tanácsadóink bekapcsolják rajta a plusz kívánt funkciókat, anélkül, hogy átjárhatósági gondok jelennének meg.
- Vonalkódos mobil ügyviteli rendszer kapcsolható hozzá, amely a ki- és beszállítási (járatkezelés), raktározási, gyártási, nyomonkövetési és minőségellenőrzési feladatokat oldja meg hatékonyan vonalkód-technika vagy RFID technológia segítségével.
- Beépített webáruházzal rendelkezik: az internetes webáruház oldalain automatikusan megjelennek a kereskedelmi rendszerben felvitt cikkek, képek és árak, a webáruházi rendelések szintén on-line módon jelennek meg a kereskedelmi rendszerben.
- Biztonságosan működik: a rendszer a legmodernebb fejlesztő eszközben, a legmodernebb technológiák alapján készült, így adatvesztés nélkül működik. Cége adatainak biztonságát védi az archiváló modul is, amely beállítástól függően, akár felhasználói beavatkozás nélkül is képes menteni a szerverre, vagy éppen elindítja az adatok CD-re írását.
- Kifinomult jogosultság-kezelési rendszer: az egyes felhasználók csak a megadott cég adataihoz férhetnek hozzá. A cégen belül csak azokba a modulokba léphetnek be, a modulon belül csak azt a tételt módosíthatják, amihez jogosultságuk van, és a felhasználók minden tevékenysége naplózódik és visszakövethető.
- Működése mindig naprakész: folyamatosan gondoskodunk a rendszer fejlesztéséről, korszerűsítéséről és a törvényi változások követéséről. A szoftver képes önmagát frissíteni az Internetről akár felhasználói beavatkozás nélkül is.
- A beépített eseménykezelő figyelmezteti a határidős tevékenységeire, a rendszerben megvalósítható a teljes munkafolyamat eseményekhez kötött munkafolyamat menedzsmentje (workflow management, WFM): Ön sem és a munkatársai sem fognak soha többé semmit elfelejteni.
- Felhasználóbarát kimutatás készítő eszközökkel Ön is egyszerűen elkészítheti egyedi kimutatásait, akár több nyelven, több pénznemben, grafikonos formában is.