A bevezetés folyamata
Rendszerfelmérés
Nagyszámú sikeres rendszerbevezetés tanúsítja, hogy szinte minden üzletágban és iparágban ismerjük a folyamatokat. Sokéves tapasztalatunk nem pusztán egy informatikai rendszer bevezetését teszi lehetővé. Segítünk Önnek a jelenlegi üzleti és műszaki folyamatait áttekinteni, és szükség esetén újjászervezni. A bevezetés során feltárjuk Ön előtt azokat a fortélyokat, amelyek ismeretében a legtöbbet és a leghatékonyabban tudja kihozni a P@rtner.ERP vállalatirányítási rendszerből. Eközben nagy megbízhatósággal segítünk a korábban fennálló kockázati elemek többségét a törtrészére csökkenteni.
Testreszabás
Természetesen tudjuk, hogy minden társaság különbözik. Senkit sem akarunk uniformizálni. Tisztában vagyunk azzal is, hogy a cégek folyamatosan keresik, hogyan tehetnének szert versenyelőnyre. Mi nem csak, hogy segítünk Önnek megtalálni a kitörési pontokat, hanem el is készítjük azokat a testreszabott megoldásokat, amelyekkel maximálisan kihasználhatja őket.
Rendszertervezés
A rendszerfelmérés nyomán rendszertervet készítünk, melyet megtárgyalunk, és addig formáljuk, amíg minden pontjában egyet nem értünk. A rendszerterv meghatározza, hogy mely modulokra és funkciókra van szükség, valamint, hogy hogyan kell a folyamatokat beállítani a tökéletes funkcionalitás érdekében. Ezen túl a rendszerterv tartalmazza az esetlegesen szükséges extra testreszabási igények specifikációját is.
Adatmigráció
A törzsadatok migrációja természetes része a projektnek. Függetlenül attól, hogy Ön korábban milyen másik rendszert használt vagy hogyan tárolta a törzsadatait, segítünk őket kötegelten betölteni a P@rtner.ERP-be. Törzsadatokon értjük különösen a partnerek, cikkek, alkalmazottak, ügynökök, felhasználók, raktárak, dokumentum típusok, devizanemek, fizetési módok, járművek, gépek stb. azonosító és leíró adatait.
A tranzakciós adatok migrációja bonyolultabb kérdés. Általában a nem kellő rendezettségük okozza az átemelés nehézségét. Végül is az Önök döntése, hogy mennyi erőfeszítést készek tenni az adatok rendezése és tisztítása terén annak érdekében, hogy a korábban keletkezett elektronikus bizonylatok adatai kötegelten átkerülhessenek az új rendszerbe. A másik választás az, hogy új fejezetet nyitunk a társaság életében, és a régi rendszerből csak a záró adatokat emeljük át nyitóként az újba.
Rendszerparaméterezés
A P@rtner.ERP rendkívül rugalmas rendszer. Hatalmas számú paraméter teszi lehetővé az Ön igényeinek és ízlésének legjobban megfelelő funkcionalitás, forma-, és színvilág beállítását. Az egyes felhasználóknak eltérő hozzáférési jogosultságuk lesz, amit szintén be kell állítani. A finomhangolásnál a végsőkig elmegyünk, hogy minden lehetséges kérést teljesítsünk az Önök elégedettsége érdekében.
Prototípus bemutató
A rendszertervnek megfelelő paraméterezés nyomán előáll a prototípus. A prototípus bemutató néhány órától több napon át tarthat az elvárt rendszer komplexitásától függően. A sokéves tapasztalat alapján az jósolható, hogy Ön a prototípussal 95%-100% közötti mértékben lesz elégedett. Valószínűleg kérni fog módosításokat, amelyeket ha lehetséges végre is hajtunk. A kisebb változtatási kéréseket gond nélkül és többlet költségektől mentesen teljesítjük. Mi is a szerves fejlődést tartjuk természetesnek.
Installáció
Az elfogadott prototípust teszt rendszerként telepítjük és a felhasználók számára hozzáférhetővé tesszük oktatási célokra. Az éles rendszert később, külön installáljuk.
Oktatás
A kulcsfelhasználók minden lényeges funkcióra kiterjedő, alapos oktatásban részesülnek. Később ők fogják oktatni a végfelhasználókat. Ugyancsak ők állítják be az új, belépő vagy távozó, esetleg más munkakörbe kerülő végfelhasználók hozzáférési jogosultságát is. A kulcsfelhasználóknak fontos szerepük lesz a velünk folytatott szakmai kommunikációban, különösen probléma-kezelésnél és változtatási kérések esetén.
Éles-üzemi felügyelet
Bármennyire is jól képzettek a felhasználók, szükségük lehet a szakértőink távsegítségére, különösen az éles indulás utáni néhány hétben. Szupport szolgálatunk rendelkezésükre áll telefonon, vagy a két távoli számítógép összekapcsolása révén. Szakértőnk távolról végrehajtja a műveletet az elakadt munkatárs helyett, közben elmagyarázva, hogy mit miért tesz.
Támogatás a bevezetés után - Szoftverkövetés és ügyféltámogatás
Terméktámogatás
Éles indulás után is Önnel maradunk. Hosszú távon, megbízhatóan és jó minőségben kívánjuk Önt kiszolgálni. Az általunk kínált terméktámogatási szerződés biztosítékot, védelmet jelent Önnek az informatikai befektetését fenyegető, előre nem látható kockázati tényezőkkel szemben, ideértve a jogszabályok változásait is. Üzleti működésének biztonsága és folyamatossága érdekében érdemes a terméktámogatási szerződést választania. A terméktámogatás összetevői:
1. Szoftverkövetés
A szoftverkövetés meghosszabbítja a szavatossági időt, és lehetőséget biztosít az évi rendszeres-valamint a jogszabályváltozások miatti rendkívüli verziófrissítésekre.
2. Ügyféltámogatás
Az éles üzemi tapasztalatok felszínre hozhatnak új igényeket. Szükségessé válhat a meglévő megoldások igazítása a változó piaci körülményekhez, illetve a változó üzleti vagy technológiai folyamatokhoz. Kellhet segítség felhasználói hibából adódó problémák megoldásához. Ügyféltámogatás keretében csomag kedvezményt tudunk nyújtani olyan térítéses szolgáltatásokhoz is, mint:
- Oktatás
- Tanácsadás
- Fejlesztés (egyedi testreszabások)
- További funkciók / modulok vásárlása
- További felhasználói licencek vásárlása
Természetesen Ön eseti megállapodásokat is köthet velünk, valahányszor úgy érzi, hogy szüksége van szakembereink támogatására, azonban hosszú távon ez költségesebb megoldás.